Asiakaspalvelu
Lue alta vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.
Milloin lähetätte tilaukseni?
Lähetämme tilauksesi samana päivänä, jos teet tilauksen ma-to ennen klo. 16 tai pe ennen klo. 15 (olettaen, että tilaat varastotuotteen).
Milloin tilaukseni saapuu?
Tilaukset pyritään toimittamaan mahdollisimman nopeasti. Emme kuitenkaan voi taata tätä, sillä toimitukset saattavat kuljetuspalvelun toimesta viivästyä. Tarjoamme myös pikatoimituksen. Tämä ei kuitenkaan päde kaikkiin tuotteisiimme, sillä tiettyjä paristoja/akkuja ei voida lähettää ilmateitse.
Mitä maksan rahdista?
Voit tarkistaa rahtikustannukset yhteistyösopimuksestanne. Rahtimaksu määräytyy tilatun tuotteen painon ja koon sekä valitun toimituspalvelun mukaan.
Miksi lähetysseurannassa ei näy tietoja?
Lähetysseurantatiedot näkyvät vasta toimituspalvelun ensimmäisen skannauksen jälkeen, joka tapahtuu yleensä noin klo 19. Lähetämme sinulle lähetysseurantakoodin välittömästi sen jälkeen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Koodin vastaanottamisen jälkeen saattaa kestää muutama tunti, ennen kuin lähetysseurannassa näkyy tietoja.
Mitä teen, jos lähetitte minulle väärän tuotteen?
Lähetä sähköpostia tai soita meille. Lähetämme oikean tuotteen sinulle pikimmiten. Saat lähetyksessä myös palautustarran, jota käyttämällä saat palautettua väärän tuotteen meille veloituksetta. Väärän tuotteen tulee olla palauttaessa käyttämätön ja avaamaton.
Mitä teen, jos tilasin väärän tuotteen?
On tärkeää, että merkkaat tilausnumerosi palautukseesi, jotta tiedämme mihin tilaukseen palautus kuuluu. Asiakas vastaa palautuskustannuksista.
Erityistuotantona valmistettuja tai erityistilattuja tuotteita ei yleensä voi palauttaa ilman toimittajan kirjallista vahvistusta ja palautus tapahtuu näiden tuotteiden erillisten ehtojen mukaisesti.
Emme hyväksy erityistoiveiden mukaisesti tuotettujen ja toimitettujen tuotteiden palautusta.
Mitä teen, jos tilaamani tuote lakkaa toimimasta?
Jos tuote lakkaa toimimasta vuoden sisällä sen ostosta, on takuu voimassa ja vaihdamme viallisen tuotteen uuteen.
Soita tai lähetä meille sähköposti ennen viallisen tuotteen palauttamista.
Merkitse palautukseen tilausnumerosi. Lähetämme sinulle uuden tuotteen, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.
Reklamaatio-oikeus ei kata tilanteita, joissa tuote on vioittunut sen vuoksi, että sitä on käytetty väärin.
Oletamme, että reklamoit tuotteesta kohtuullisen ajan kuluessa virheen havaitsemisesta. Jos reklamoit tuotteen viimeistään kahden kuukauden kuluttua vian havaitsemisesta, katsotaan tämä kohtuulliseksi ajanjaksoksi.
Miten peruutan tilaukseni?
Pyydämme sinua soittamaan meille niin pian kuin mahdollista, ennen kuin tilauksesi pakataan. Voit tietysti myös lähettää sähköpostia mutta emme voi taata, että ehdimme lukemaan viestisi tarpeeksi ajoissa.
Miten seuraan tilaustani?
Voit tarkastella tilaustasi kirjautumalla asiakastilillesi. Tililtä näet tilauksesi tilan, joka on joko ”käsiteltävänä” (pakkaamme tilaustasi) tai ”valmis” (tilauksesi on lähetetty).
Lähetämme sinulle lähetysseurantakoodin, jonka avulla voit seurata lähetyksen kulkua siitä hetkestä, kun toimituspalvelu on skannannut paketin.
Miksi lähetysseurannassa ei näy tietoja?
Toimituspalvelu skannaa paketin ensimmäisen kerran yleensä noin klo 19. Vastaanotat kuitenkin seurantakoodin meiltä heti, kun olemme käsitelleet tilauksesi ja joskus näiden tapahtumien välillä saattaa kulua muutama tunti.
Mitkä ovat tilitietonne?
Tilitietomme ovat: 81619710006296
Mitä tarkoittaa ’yhteensopiva’?
Yhteensopivuus tarkoittaa sitä, että kyseessä ei ole alkuperäistuote vaan tuote, jolla voi korvata alkuperäisen. Meillä on useissa tapauksissa tarjolla niin alkuperäisparisto kuin yhteensopiva paristo. Kumman vain valitset, me takaamme laadun! Myymme vain hyvälaatuisia yhteensopivia paristoja, joten niiden laadusta ei tarvitse murehtia. Usein ne ovat jopa paremman suorituskyvyn omaavia kuin vastaava alkuperäisparisto.
Tarvitsenko erityistä laturia eneloop paristoille?
Ei, et tarvitse.
Tuotteiden palautuksissa pyydämme teitä tulostamaan ja täyttämään tämän lomakkeen ja lähettämään meille.
Ota yhteyttä:
Aukioloaika:
Maanantai–Torstai: Klo 8–15
Perjantai: Klo 8–14
Osoite:
Tupasela / Lakuda
Ainontie 5, Ovet 3-7
01630 Vantaa
Finland
Y-tunnus:
DK25628829
Yhteystiedot:
Puh: +358 45 176 7160
Sähköposti: sales@lakuda.fi tai info@lakuda.fi